Wymarzone spotkanie blogerek

Wszyscy mają torbę Olsztyńskich Blogerek – mam i ja! ;)

male

Taka okazja, to trzeba się pochwalić: udało mi się wygrać w konkursie na pomysł na wymarzone spotkanie blogerek na blogu art attack {be inspired} (kto jeszcze nie zna bloga Marysi niech szybko nadrabia!). Konkurs był organizowany przez fantastyczne dziewczyny z Olsztyna – dziękuję Wam wszystkim za inspiracje i motywację jakich dostarczacie! Z podziwem obserwowałam Wasze poczynania i… marzyłam :)

Zapraszam na moje, na razie wirtualne, wymarzone spotkanie blogerek:

page-0 page-1 page-2 page-3 page-4 page-5

One thought on “Wymarzone spotkanie blogerek

Skomentuj

