Jestem

Jestem – żeby nie było, że mnie nie ma. Macham tylko bukietami i sadzonkami w ramach pracy zawodowej i jest super! Ostatnio dotarło do mnie, że już/dopiero minął rok, od kiedy zdecydowałam się na florystykę i wtedy nie przypuszczałam nawet, że będzie mi to sprawiać tyle radości i że uda mi się znaleźć fajną pracę. Cały czas widzę, ile jeszcze muszę się nauczyć i dowiedzieć, i poćwiczyć, i nie mogę się tego wszystkiego doczekać. Tak więc melduję: jestem i mam się dobrze i kwiaty polskie | flowers of poland też będą się miały coraz lepiej :)

A w ramach wspominania i rocznic – wygrzebałam zdjęcia z mojego pierwszego kursu florystycznego i prawdopodobnie to mój pierwszy bukiet. Normalnie szał ;)

IMGP2787

Skomentuj

